Interná komunikácia a tvorba firemných médií
Ing. František KADLEC, ekonóm CESTY NITRA:
„Použitím farieb získal časopis na dynamickosti a lepšie približuje atmosféru na stavbách. Obzvlášť som si obľúbil reportáže a správy zo živých stavieb, máme dobrý prehľad. Výborný býva aj kultúrny servis vrátane krížovky.“
Anketa vo firemnom mesačníku Stavby Colasu
Štefan SZILÁGYI, zástupca starostu obce Čaňa:
„Abovský hlásnik je veľmi dobrá vec, ponúka rozhľad po iniciatívach ostatných obcí. So starostami sa stretávame len raz v roku. Hľadáme, čo máme spoločné a Abovský hlásnik nám v tom pomáha.“
Anketa v regionálnom štvrťročníku Abovský hlásnik
Obľúbený certifikovaný dvojdňový tréning akreditovaný MŠ SR o zákonitostiach prípravy firemných novín, aby sa stali obľúbeným komunikačným nástrojom aj vo Vašej firme. Nadstavba zahŕňa prepojenie s ďalšími nástrojmi internej komunikácie.
Najbližší termín: upresníme
Cena: 490 eur + 20 % DPH.
Miesto: Bratislava, Best Western Hotel Antares, Šulekova 15/A
Faktúru na úhradu školného Vám zašleme po prijatí záväznej prihlášky. Faktúru prosíme uhradiť vopred a to do dátumu splatnosti na účet č.: 1703932255/0200.
V prípade stornovania záväznej prihlášky od jej doručenia do Communication House do 4 týždňov pred termínom začatia štúdia vyberáme manipulačný poplatok 50 EUR.
V prípade neúčasti na štúdiu nám vzniká nárok na storno poplatok:
- pri zrušení účasti od 4 do 2 týždňov pred termínom začatia štúdia 50 % účastníckeho poplatku
- Akceptujeme písomné zrušenie účasti (listom alebo mailom).
- Pri zrušení účasti menej ako 2 týždne pred začatím štúdia a v deň začiatku štúdia 100 %.
- Náhradník možný.
Dĺžka trvania: Dva tréningové dni od 8.30 do 16.30, príp. od 8. do 16. hodiny. Dva dopoludňajšie a dva odpoludňajšie bloky.
Veľkosť skupiny: maximálne 10 uchádzačov
Rozvrh tréningu - hlavné body:
Blok 1 – Firma a komunikácia
- predstavenie účastníkov
- komfortná zóna, komunikačné šumy
- komunikácia firmy navonok a dovnútra
- dotknuté strany - najmä akcionári a topmanažéri - sú na našej strane?
- začíname na zelenej lúke alebo naskakujeme na vlak?
- komunikačný audit vo firme a čo ďalej
- nástroje internej komunikácie vo firme
- zavádzanie nových nástrojov
- spolupráca s HR - školenia
- tipy na dobrú prezentáciu
Blok 2 – Paleta našich nástrojov
- Kaskádová informovanosť na všetkých poschodiach organizácie - čo nenechať na náhodu
- stretnutia zamestnancov s manažmentom
- stretnutia tímov - stručné a obsažné
- projekty firmy - naša úloha v nich a náš prospech
- interné kampane
- firemný časopis, newsletter
- médiá a ich rôzna periodicita
- intranet
- nástenky, obrazovky, bannery, pútače
- firemná pošta - maily
Blok 3 – Rodí sa firemné médium "do ruky"
- plán novín (časopisu) podľa strán
- vyhľadávanie tipov - spolupráca s oddeleniami firmy a jej úskalia
- avíza, rubriky, nadpisy, titulky
- noviny a zrkadlo
- komunikácia s grafikom, tlačiarňou
- najdôležitejšie zo štylistiky, žánrov
- tvorba článkov, písanie textov
- jazykové korektúry, náhľady
- obrázky v podnikovom médiu, minifotokurz
- zlaté pravidlá pre prácu s médiami
- inzercia - klady a zápory
Blok 4 – Kontext a hranice internej komunikácie
- podujatia pre zamestnancov - organizácia športových hier, oddychových podujatí
- teambuildingy
- webová stránka a zákaznícke médiá
- tlačový zákon
- prieskumy a spätná väzba
- distribúcia médií - ako ju využiť v náš prospech
- prezentácia vlastného projektu - súťaž
- písanie krátkeho článku v ľubovoľnom žánri
- prípadové štúdie - tvorivá dieňa - sumarizácia
- hodnotenie tréningu a odovzdanie certifikátov
Najbližší termín: 27. - 28. november 2012
Cena: 490 € + 20 % DPH. V roku 2012 zľava pre zástupcov štátnych a samosprávnych inštitúcií vo výške 25 %
Miesto: Bratislava, Best Western Hotel Antares, Šulekova 15/A