Tréning mediálnej a krízovej komunikácie
Dvojdňový tréning s certifikátom - akreditácia Ministerstva školstva SR
Najbližší termín: (upresníme)
Kde: Bratislava, Best Western Hotel Antares, Šulekova 15/A
Veľkosť skupiny: maximálne 6 uchádzačov
Podmienky vydania certifikátu: aktívne absolvovanie modulov
Cena: 590 eur + 20 % DPH za oba tréningové dni (v cene manuál, nácviky pred kamerou, coffee break)
Pre fanúšikov Communication House na Facebooku zľava 5 %.
Faktúru na úhradu školného Vám zašleme po prijatí záväznej prihlášky. Faktúru prosíme uhradiť vopred a to do dátumu splatnosti na účet č.: 1703932255/0200.
V prípade stornovania záväznej prihlášky od jej doručenia do Communication House do 4 týždňov pred termínom začatia štúdia vyberáme manipulačný poplatok 50 EUR.
V prípade neúčasti na štúdiu nám vzniká nárok na storno poplatok:
- pri zrušení účasti od 4 do 2 týždňov pred termínom začatia štúdia 50 % účastníckeho poplatku
- Akceptujeme písomné zrušenie účasti (listom alebo mailom).
- Pri zrušení účasti menej ako 2 týždne pred začatím štúdia a v deň začiatku štúdia 100 %.
- Náhradník možný.
Danilo ROOS, generálny manažér, EMBRACO Slovakia Spišská Nová Ves:
„Po tréningu lepšie rozumiem fungovaniu médií na Slovensku. V prípade krízy budem v komunikácii určite istejší. “
Ján ORAVEC, generálny riaditeľ SCA Hygiene Products Gemerská Hôrka:
„Onedlho budem mať prezentáciu pred veľkým publikom a médiami. Teraz som lepšie pripravený odkomunikovať dôležité správy v krátkom čase a efektívne.“
Miroslav HAVLÍK, generálny riaditeľ, EVONIK Fermas Slovenská Ľupča:
„Pre manažérov je pripravenosť dobre komunikovať v kríze na prvom mieste. Výsledky sa časom ukážu.“
Obsah tréningu:
1. časť - Osobnostná, interná a externá komunikácia
- Psychologické zákonitosti tvorby firemnej povesti v kontexte záujmu médií a v čase krízy
- Nástroje internej a externej komunikácie
- Cieľové skupiny komunikácie
- Informačné šumy a ako ich minimalizovať
- Akosi pomôcť v stresoch a konfliktoch
- Verbálna, neverbálna komunikácia a kamera – úvod
2. časť - Vzťahy s médiami 1
- Čo zaujíma médiá a prečo?
- Dva základné piliere mediálnej komunikácie
- Zlaté pravidlá pri práci s médiami
- Informačné šumy a ich minimalizácia
- Príprava tlač. vyhlásení a tlač. správ
- Možnosti tlač. agentúr, TV, rozhlasu, tlače
- Ako na cieľové skupiny cez médiá
- Právny rámec médií a informácií v SR
- Nácviky komunikácie IN – v miestnosti - pred kamerou a následný rozbor
3. časť - Vzťahy s médiami 2
- Nástroje komunikácie v problémových situáciách
- Tvorba pozvánok pre médiá plánovaná a ad hoc
- Organizovanie brífingu a tlačovej konferencie
- Tvorba databázy médií a média banky
- Ako tvoríme press kit?
- Diskusia a rozbory z nácvikov OUT – v teréne
- Monitoring médií
- Kvantitatívna a kvalitatívna analýza médií a ako ju využiť
4. časť - Krízová komunikácia
- Issue management – rozpoznávanie krízy
- Zásady krízovej komunikácie a cieľ. skupiny
- Ako komunikovať s médiami v prípade krízy
- Tvorba komunikačného plánu pri riadení krízy
- Čo obsahuje manuál krízovej komunikácie
- Humánne aspekty krízy
- Tvorba prípadových štúdií
- Nácviky a rozbory krízových situácií s kamerou v teréne
- Sumarizácia. Hodnotenie tréningu - ústne aj anonymné písomné
- Udelenie certifikátov za aktívnu participáciu
Najbližší termín: 29. - 30. november 2012
Kde: Bratislava, Best Western Hotel Antares, Šulekova 15/A
Veľkosť skupiny: maximálne 6 uchádzačov
Podmienky vydania certifikátu: aktívne absolvovanie modulov
Cena: 590 EUR + 20 % DPH za oba tréningové dni (v cene manuál, nácviky pred kamerou, coffee break)